مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-05سياسي

فارس من| چرا باوجود حمایت ها پیام رسان های داخلی توسعه پیدا نکردند؟


در شرایطی که بی شمار پیام رسان و شبکه اجتماعی در دنیا فعال می شود، داشتن یک پیام رسان ایرانی موفق مطالبه بسیاری از کاربران است.

مردم نبود پیام رسان موفق را ناشی از حمایت ناکافی حاکمیت از جمله تخصیص نیافتن امکانات لازم به این پلتفرم ها می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند: چرا از پیام رسان های ایرانی به خوبی حمایت نمی شود؟  سردبیر این سوژه به خبرنگار فارس، می گوید: تا چه زمانی باید بین امکانات و زیرساخت هایی که به پیام رسان های ایرانی داده می شود نسبت به امکاناتی که به پیام رسان های خارجی ارائه می شود، تفاوت باشد؟ وی گفت: دولت موظف است امکانات پیام رسان های ایرانی را مشابه با پیام رسان های خارجی افزایش دهد.

اما با وضعیتی که شاهد هستیم گویا امکانات بیشتر به سمت پیام رسان های خارجی است و توجه واقعی به پیام رسان های ایرانی نمی شود.

وی معتقد است: در همه حوزه های کشور وقتی تصمیم به حمایت از صنعتی گرفته می شود حمایت های واقعی و موثر از آنها اتفاق می افتد اما درباره پیام رسان های داخلی حمایت ها بیشتر ظاهری و در کلام است.

در حالی که حمایت از تولید داخل و رونق تولید داخل هم در کشور هدف گذاری شده است، پیام رسان ها اگر مورد بی مهری قرار نگیرند، می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا باوجود حمایت ها پیام رسان های داخلی توسعه پیدا نکردند؟

فارس من| چرا باوجود حمایت ها پیام رسان های داخلی توسعه پیدا نکردند؟